Monday 23 January 2017

Neelofa Berdoa Semoga Dipertemukan Jodoh Dengan Lelaki Yang Mempunyai 4 Karakter Ini


Lelaki yang Mempunyai 4 Karakter Ini Adalah Pilihan Neelofa
.
.
Apabila berbicara tentang soal jodoh ini, pelakon/pengacara dan juga ahli perniagaan, Neelofa berdoa semoga dipertemukan dgn jodoh yang terbaik.
:
:
"Kalau boleh saya mahu kahwin pada tahun ini atau paling tidak pun setahun 2 lagi.  Saya tak mahu bercinta sangat yang penting dapat terus bernikah.
:
:
"Lelaki yg saya mahukan sudah tentu la lelaki yang baik.  Maksud baik di sini adalah lelaki yg mempunyai empat sikap yang saya inginkan iaitu jujur, bertanggungjawab, menghargai dan juga hormat saya.
:
:
"Iyalah kalau dapat yang jujur tapi tak hormat orang tak hargai diri you dan tak bertanggujawab tak guna juga.  Jadi, si dia perlu ada semua karakter ini," -Neelofa
:
:
Ditanya mengenai jodoh dlm satu industri pula, Lofa mempunyai jawapannya sendiri.


EmoticonEmoticon