Monday 28 March 2016

Minum 5 Jenis Jus Ini Kalau Anda Mahu Slim

Tags


(*)Jus untuk kurus ini, selain mampu menurunkan berat badan ia juga mempunyai khasiat yang luar biasa untuk kesihatan tubuh.Antaranya…



Jus Epal

(*)Anda tidak perlu menambah gula ke dalamnya kerana buah epal itu sendiri sudah manis. Epal kaya dengan serat, vitamin serta mineral yang jelas mampu membantu dalam program diet anda.



Jus Tomato

(*)Jus tomato mengandungi 53 kalori dan mengandungi banyak nutrisi penting seperti vitamin C, lycopene, beta-karoten dan potassium yang bermanfaat untuk kesihatan, Selain itu, kandungan serat di dalam jus tomato ini juga boleh melancarkan metabolisme tubuh.



Jus Anggur Merah

(*)Anggur merah mengandungi potassium tinggi dan vitamin C yang boleh melancarkan keberkesanan program diet anda.



Jus Raspberry

(*)Buah raspberry rendah kalori, iaitu sekitar 31 peratus dari gula. Kurus dengan cepat dengan jus raspberry memang sesuai anda lakukan ketika berdiet kerana ia boleh menurunkan berat badan dengan segera.



Jus Betik

(*)Selain rasanya yang manis, betik juga mempunyai banyak khasiatnya.Betik juga mengandungi 31 peratus vitamin A dan sangat bagus untuk anda yang mengalami masalah berat badan dan ingin bebas kolesterol. Betik merupakan makanan terbaik penghapus lemak dan sangat efektif untuk melangsingkan tubuh dengan cepat.


EmoticonEmoticon