Sunday 22 January 2017

Pastikan Tutup Rumah Ketika Waktu Magrib Untuk Elakan Kaum Jin Ummu Sibyan Masuk Untuk Mengganggu Anak Kecil Anak Anda..!! [MOHON SEBARKAN..!!]

Tags

Gambar Sekadar Hiasan

Pastikan Tutup Rumah Ketika Waktu Magrib Untuk Elakan Kaum Jin Ummu Sibyan Masuk Untuk Mengganggu Anak Kecil Anak Anda..!! [MOHON SEBARKAN..!!]


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
.
.
Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.
.
.
Sahabat yang di rahmati Allah..
.
.
Mungkin ada di antara anda yang pernah dengar nama Ummu Sibyan atau pun tidak sebelum ini, Buat pengatahuan anda yang tidak tahu.. Ummu Sibyan ini adalah kaum jin dari gender perempuan yg suka mengganggu bayi dan anak yang kecil kurang dari 2 tahun serta wanita hamil.
.
.
Sebab itulah anak2 yg baru lahir harus diazankan terlebih dahulu agar bayi itu tidak di ikuti oleh jin ini.
.
.
Apa Kerja Jin Ummu Sibyan?
Kerja ummu sibyan tak lain tak bukan adalah Mengganggu bayi yg baru lahir dan anak2 (biasanya kurang dari 2 tahun) serta wanita yg hamil.
.
.
Jin Ummu Sibyan memiliki wajah yg mengerikan dgn mata yg besar dan berjalan di dinding seperti cicak , Ummu Sibyan juga dapat mengikat rahim wanita serta membunuh bayi yg masih dalam kandungan.
.
.
Seperti yg di ceritakan dalam kisah “jin Ummu Shibyan Dengan Nabi Sulaiman”, jin ini dikatakan boleh masuk dalam rahim org perempuan dan mengikat rahimnya serta menyumbat dgn tujuan agar kaum itu tidak mengandung.
.
.
Diceritakan juga jin ini masuk ke dalam perut orang perempuan yg hamil, di waktu janin di dalam kandungannya sedang tumbuh jin ini akan menendanggnya, maka berlakulah keguguran dan jadilah rahimnya kosong semua.
.
.
Di bawah ini adalah tanda-tanda Bayi Terkena Gangguan Jin Ummu Sibyan

  1. Bayi menangis melalak (matanya terbelalak memandang keatas/sudut tertentu)
  2. Kanak-anak arah yang jatuh seakan-akan ditolak
  3. Mengigau sambil mengatip gigi berulang kali
  4. Demam panas hanya setelah Ashar sampai sebelum Subuh
Sekian sahaja yang dapat saya kongsikan.. Dipersilakan share..


EmoticonEmoticon