Friday 6 May 2016

Turunkan Berat Badan Dengan Cara Diet Buah Buahan

Tags


(**)Diet Buah Buahan Merupakan Langkah Yang Sangat Tepat Dan Bijak Bagi Anda Yang Mahu Mengurangkan Berat Badan.


(**)Diet Buah Buahan merupakan saranan menurunkan berat badan semulajadi yang tidak merugikan atau menyeksa tubuh.

(**)Berikut beberapa jenis buah-buahan yang boleh melancarkan program diet buah buahan anda.



(**)Tembikai
(**)Selain bebas lemak, buah tembikai kaya dengan vitamin A dan C yang berperanan untuk mengurangkan tekanan darah serta mengepam energi tubuh dengan lebih baik. Kandungan air dalam buah tembikai ini juga mampu mengurangkan rasa lapar setelah menikmatinya.



(**)Pisang
(**)Jika anda mahu mempercepatkan proses pembakaran lemak, buah pisang adalah pilihan yang tepat. Rajin-rajinlah menikmati pisang dan air kosong kerana ia akan membuatkan perut anda berasa kenyang lebih lama dan bebas mengunyah makanan berkalori tinggi.



(**)Melon
(**)Melon memiliki kandungan vitamin dan mineral yang tinggi. Kandungan air di dalamnya mampu melancarkan sistem penghadaman tubuh sehingga mempercepatkan usaha anda untuk menurunkan berat badan.



(**)Epal
(**)Epal mengandungi kadar gula yang cukup rrendah sehingga sesuai dimakan oleh mereka yang memiliki kadar gula yang tinggi. Selain itu, epal juga mengandungi serat semulajadi yang efektif untuk memberikan rasa kenyang dalam tempoh yang lama sehingga mencegah anda untuk banyak mengunyah!



(**)Betik
(**)Kandungan vitamin A dan C pada betik boleh memaksimumkan kerja organ perut, menghadamkan makanan serta melancarkan kerja seluruh sistem metabolism tubuh sehingga sistem penghadaman anda berjalan lancar dan tidak sembelit.


EmoticonEmoticon