Thursday 16 June 2016

11 TREND FESYEN SESUAI UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR

Tags


(**)Ada yang berpendapat bahawa fesyen pakaian bagi seseorang dianggap perlu disesuaikan dengan usia dan citarasanya. Tetapi berdasarkan ivillage.ca terdapat 11 item yang sesuai untuk semua peringkat umur!

(**)1. Top it Off

(**)Material parka daripada Uniqlo ini mempunyai material yang ringan sesuai untuk aktiviti sukan, berjalan-jalan atau melancong. UV protection dan material water-repellant ini pilihan semua orang pada setiap peringkat umur. Parka ini juga mudah untuk dibawa di mana sahaja dalam beg kecil yang disediakan.

(**)2. Well Heeled

(**)Ingin pakai kasut tinggi dan pada yang sama masih lagi mencari keselesaan? Rekaan tumit tinggi rendah dengan ankle strap daripada Something Borrowed ini sesuai untuk orang remaja dan dewasa.

(**)3. Slip and Slide

(**)Siapa kata mutiara tidak sesuai dipakai oleh remaja?

(**)Rantai mutiara dengan pendant bunga dari Vivacious ini mampu membuktikan bahawa semua boleh bergaya dengan mutiara. Panjang rantai ini boleh disesuaikan mengikut keselesaan anda.

(**)4. Loosen Up

(**)Anda  perlu menambah koleksi Drawsting Harem Pants daripada Club Zen! Rekaan yang sesuai untuk ‘day to night‘ look ini sangat selesa ditambah lagi dengan ‘waistband‘ dan poket di dua-dua belah seluar.

(**)5. Laser Tag

(**)Inginkan gaya ‘simple’ dengan sedikit tarikan? Laser Cut Top dari Zalora membuatkan pakaian anda tampak ranggi dan sesuai digayakan blazer atau cardigan untuk pelbagaia occasion.

(**)6. Gold Standard

(**)Wanita perlukan bag yang boleh memuatkan semua barang daripada barang make-up, gajet-gajet dan purse. Dengan itu, Primavera warna keemasan ini boleh dibawa kemana-mana sahaja!

(**)7.  Sun Worship

(**)Rekaan cermin mata gelap dari Sunnies Studios sangat klasik dan memberikan sentuhan ala-ala ‘Hollywood Glamour’ untuk dipakai setiap hari!

(**)8. Fresh Crop

(**)Cropped tops dan sweaters tidak pernah ditelan dek zaman!

(**)Pakaian ini mudah digayakan mengikut kreativiti anda. Letakkan aksesori, skinny jeans ataupun skirt untuk meranggikan crewneck sweater dari Zalora ini.

(**)9. Dream Weaver

(**)Trend bag woven kembali! Beg crossbody daripada Coach ini bakal memberikan warna kepada pakaian anda yang simple itu.

(**)10. Skirt The Issue

(**)Midi Skirt yang ‘fit’ di bahagian pinggang anda ini memberikan gaya yang feminin dan sesuai pada setiap peringkat umur.

(**)11. Cool Kicks

(**)Hanya sarung sneakers platform dan voila! Tampak bergaya dengan selesa bersama warna yang lembut dan sedikit sentuhan ‘bling’ di kasut itu.


EmoticonEmoticon