Sunday 6 March 2016

Shawl Labuh Pilihan Terbaik Buat Anda

Tags


Jenis-jenis Shawl Labuh ialah:-

1. (-_-)Shawl Labuh Chiffon

_+_Kain chiffon senang dibentuk dan memberi gaya tersendiri kepada si pemakai. Kain chiffon memberi keselesaan dan pengudaraan yang baik keada kulit kepala. Cara pemakaiaannya juga mudah dan pantas menyebabkan ia menjadi kegemaran para muslimah.



2. (-_-)Shawl Labuh Lycra

_+_Shawl labuh lycra terlebih dahulu muncul diawal perkenalan fesyen shawl labuh. Warna yang menarik dan jahitan “ulat” di tepi shawl pernah menjadi kegemaran para muslimah yang mementingkan gaya sopan tetapi cantik.



3. (-_-)Shawl Labuh Satin

Shawl labuh satin ini direka dengan potongan curve pada hujungnya. Tidak jarang dan mudah dijaga sangat sesuai untuk muslimah. Lebih mudah dipakai bersama inner untuk kemasan yang lebih menarik.
_+_

4. (-_-)Shawl Labuh Koshiba

_+_Material yang ringan tetapi tebal dan tidak jarang. Biarpun ia tebal tetapi ia sangat sesuai dipakai walaupun ketika cuaca panas. Shawl labuh koshiba ini mula mendapat tempat di hati pemakai kerana penjagaannya yang mudah dan mesra cucian mesin.



5. (-_-)Shawl Labuh Cotton

_+_Menggunakan material cotton yang lebih sejuk ketika cuaca panas. Tidak terhad kepada satu corak sahaja, shawl labuh cotton memiliki pelbagai corak dan padanan warna yang menarik. Pemakai akan merasa lebih selesa dan menarik.


EmoticonEmoticon